16 Ağustos 2008 Cumartesi

.Tatil.


evet...İnsan bi süre yazmayı bırakınca nasıl nereden başlayacağını bilemiyor.Tatilimi yapıp,yazın büyük bi bölümünü geride bırakıp kafamda kışın planlamasını yapakoyuldum.Yavaş yavaş yazın bitmekte olduğu hissiyatına kapılıverdim.Çoğu kimseler yaz sonu üzülüp yapamadıklarına yansalar da ben bu durumdan büyük bi keyif duyuyorum.Şöyleki zaten kış sever bi şahıs olduğumdan mütevellit hemencecik sonbaharıda atlatıp özlem giderme isteği içerisindeyim.Tatil vesilesiyle karayolu yolculuğunun dibine vurdum.Her ne kadar insanın ayakları bi süre sonrası şişme, uyuşma gibi reaksiyonlar göstersede her haliyle keyifliydi.Sabaha karşı etraf yeni yeni aydınlanırken koca koca tarlalardan geçmek,sayamadığım kadar ev,yol çizgileri,meyve ağaçları, taşlı topraklı kocaman dağlar...Molalarda derin derin nefes almak,hiç bi zaman göremediğim cır cır böceklerinin sesleri,sabahın 5:30nda yediğim ve muhtemelen aklımdan hiç çıkmıycak hamburger ve bi dolu şey daha belleğimde yerlerini bulup aralara sıkıştılar.Cama kafayı yaslayıp yol çizgilerini takip ederek uykuya dalmak özlenesi,tekrar edilesi bi yolculuk keyfi.Arayı bu kadar açmamayı dileyerek bu yazımıda bitiriyorum.

2 yorum:

~z. dedi ki...

msndeki plaj koltukları bunlar.
nasıl yalandolan.

mercangoz dedi ki...

İçmişim bu gün,diğer her gün gibi.Kafam öyle bir dönüyor ki leyim jane...Gelin de oturalım şu şezlonglara.Eliniz elime değmesede nefesiniz değer belki tenime.Kokunuzu doya doya çekemesemde içime kırıntıları çarpar belki yüzüme şükürler olası rüzgar sayesinde.Bakarsınız sabaha kadar sohbet ederiz de bu vesile ilede gün doğumunu izleriz.Biliyor musunuz leydim ben daha önce kimseyle dün doğumunu izlemedim.Aslında sizinle konuşurken farkettim bir çift şezlong neler ifade ediyor hayatımda.Hatta leydim sizinle o kadar çok matertal o kadar çok şey ifade ediyor ki hayatımda...Leydim eliniz?Leydim?!Beni öptünüz(?!)...