31 Aralık 2012 Pazartesi

30 *

Herkesin memnuniyetsizliği beni daha fazla memnun etmiyordu.Aksine toplu terapi seansı gibi gruplaşmalar daha iç burkucu. Kaotik yılın ardından umduklarım,bulduklarım,aldıklarım, terazide tarttıklarım...Bu sene benim için bir aydan ibaretti, bir ay sanki koskoca bir yılım.Zaman algısının minik kurgusu. Kafamı kaldırıp bi kere daha baktım.Yavaştan karanlık çökerken kışın kuru soğuğundan kaçan insanlara, yanımdan geçen üşümüş insanların ellerini ceplerine sokmalarına,ışıkta beklemelerine,gündelik işlerine, önemsiz hallerine,yollarına gitmelerine baktım.St.mary axe tüm soğukluğuyla caddenin uzak ucundan bana bakıyordu. Bu binaya tutumum,görünce selam verdiğim tanışıklık gibi bişeydi.Bilmem kaç sene sonra nasıl hatırlarım bilmem ama bu yıl benim gözümde tek bi kare olarak kaldı.

Hiç yorum yok: