28 Haziran 2008 Cumartesi

Tombik sarı yuvarlaklar.

Evet.ilk cümleler,ilk başlangıçlar,ilk izlenimler...Kısacası ilkler hep farklı bir önem bulunduruverir.Ve bu ilk yazımda beim ilklerim nolucak nelerden bahsedicem en ufak bi fikrim yok.Sacmalamaca şeklinde gelişiceğini ise biliyorum.Koca bir tabak kayısı maceramdan sonra artık bişiyler yazmalıyım diye düşünmeye başladım.Aslında favori meyvem olmasada sıkıntının yedirici özelliği etkisine kapıldım.Bana bakan çekirdekleriyle biraz sonra dertleşicekmişim hissiyatına kapılıverdim.Az önce öğrendiklerime göre can sıkıntısını gidermesinin yanı sıra cildi güzelleştirip saçlara hatta kansere bile fayda sağlayan tombik sarı yuvarlaklarmış.Ve şöyleki aslında kendileri Çin kökenlilermiş.Değil kökeni,bazen yenilen şeylerin yetiştiği yer,yani yerden kastım ağaçtamı topraktamı toprağın üstündemi bazen tam bi kafa karışıklığına sebep olabiliyor.Sanırım bu konu benim kafamda epeyce sorun yaratmış.Genel olarak baktığımızda pekte anlamsız bir saçmalamaca olmadı gibi.Hee bide şeftaliyle olan münasebetim var.Neden insanlar üstündeki kabuğundan hoşlanmazlar,illede soyarlar.Neyse onuda sonra anlatırım belki...


Hiç yorum yok: